СЕГА Офлайн 0878 79 8080
- Моят профил
- Регистрация
- Забравена парола
Вход
Регистрация
- Начало
- Системна администрация - поддръжка на сървъри и работни станции
- ❘ Преглед преди 1 ден, общо 244 пъти
Системна администрация - поддръжка на сървъри
Поддръжката на сървъри в нашата организация се осъществява от IT специалист ( системен администратор ), който се грижи за конфигурацията и правилното функциониране на компютърните системи и мрежи.
Неговата задача е да инсталира и конфигурира софтуер, към отговорностите на системният администратор е и поддръжката на хардуер.
Най-важната задача на системния администратор е навременното откриване на проблеми и отстраняване на възникнали усложнения.
Какво предлагаме като услуги?
- Мониторинг - навременно откриване и отстраняване на проблеми
- Оптимизация - изградената система получава нужната поддръжка, за да работи оптимално и бива непрекъснато актуализирана
- Сигурност - системните администратори отговарят за сигурността на сървъра и осигуряват максимална защита на информацията съдържаща се в него
- Денонощна поддръжка - присъствието Ви онлайн е подсигурено, за да нямате пропуснати ползи - клиенти или печалби
Какво включва услугата поддръжка на сървъри?
- Софтуерна инсталация и конфигурация
- Миграция на сървър
- Инсталация на уеб сървър и база данни
- Актуализация на операционната система
- Сървърна оптимизация
- Backup (създаване на резервни копия)
- Антивирусна защита
- Антиспам защита
- Инсталация и поддръжка на Firewall (Защитна стена)
- Активен мониторинг и др.
Операционни системи на работни станции които поддържаме:
- Windows
- VMware
- Hyper-V
ЧЗВ
Цената за поддръжка на сървър, зависи от големината и сложността на проекта. Минималната цена за поддръжка на сървър започва от 100лв без ДДС на месец.
Да, предлагаме като услуга еднократна конфигурация на сървър. След това може да правим консултации когато клиента има нужда.
Базирани сме в София, но поддържаме клиенти от други градове.
Поддръжката се извършва дистанционно, ходим в офиса на нашите клиенти когато е необходимо, например при монтирането на нов сървър, или сглобяване на нова работна станция, мрежа.
Ние непрекъсното поддържаме връзка с нашите клиент по имейл, телефон дори и през чат програми като Skype, Viber, Whatsapp и други удобни за вас.
Когато плащате за месечна поддръжка, ние следим постоянно вашите сървъри и услуги чрез специализирани мониторинг системи.
В случай на технически проблем, ние разбираме за проблема преди вас и наш специалист започва да работи незабавно до отстраняването му.
По този начин Вие и вашият бизнес не губите пари и ресурси. При този тип поддръжка ние постоянно актуализираме и обновяваме софтуера на сървърите.
Извършваме и хардуерна профилактика когато е необходимо.
Когато работите с нас, няма нужда да се притеснявате за това. По желание на клиента ние изготвяме и подписваме договор за конфиденциалност или по-известен още като non-disclosure agreement (NDA).